NIB Accountants is op zoek naar een Boekhoudkundig Medewerker

Wat ga je doen als Boekhoudkundig Medewerker?

De volgende werkzaamheden zullen tot jouw takenpakket gaan horen:

  • Het verwerken en nalopen van (online) administraties op kantoor of op locatie bij onze klanten;
  • Het opstellen van BTW-aangiften;
  • Het voorbereiden van het jaardossier;
  • Het verzamelen van gegevens m.b.t. de aangiften inkomsten- en vennootschapsbelasting;
  • Diverse werkzaamheden ter ondersteuning van de (Assistent) Accountants.

Hoe ziet jouw profiel er uit?

Wat heb je nodig om bij NIB Accountants & Adviseurs aan de slag te gaan als Boekhoudkundig medewerker?

  • Een passie voor cijfers;
  • Bij voorkeur een afgeronde financiële opleiding zoals Praktijkdiploma boekhouden of een MBO opleiding op niveau 4;
  • Affiniteit met loonadministraties is een pré;
  • Minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je bent beschikbaar voor minimaal 24 uur in de week;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Enthousiasme, klantgerichtheid, leergierigheid, humor en sociale vaardigheden vinden we minstens zo belangrijk!

Wat kun je bij ons verwachten?

Op dit moment spannen we ons met 9 medewerkers elke dag in om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Dit doen we vanuit ons sfeervolle kantoor aan de Oude Haven van Rotterdam. Omdat we het steeds drukker krijgen zijn we op zoek naar een nieuwe collega.

Bij NIB Accountants & Adviseurs draait het om een goede werksfeer en gaan we op een informele manier met elkaar en onze klanten om. We bieden je zelfstandigheid en de mogelijkheid om door te groeien binnen jouw functie.

Uiteraard sluit het salaris aan bij jouw kennis- en ervaring.

Hoe ziet jouw dag eruit?

Je begint jouw werkdag om 08.30 uur met een heerlijke bak koffie of thee. Je geniet even van het fantastische uitzicht over de Maas en de Oude Haven en begint met het doornemen van de ontvangen mailtjes. Urgente zaken handel je als vanzelfsprekend gelijk af.

Omdat je mede verantwoordelijk bent voor het opnemen van de telefoon, spreek je onze klanten regelmatig. Zo leer je ze dus goed kennen en weet je wat er speelt.

Omdat het maandag is, neem je met je collega’s kort de planning door. Zo weet je goed waar je deze week aan toe bent.

Om 09.30 uur komt er een spoedklusje tussendoor. De kwartaalaangiften m.b.t. de BTW moeten ingediend worden en jouw collega heeft het te druk. Je loopt de administratie, die de klant zelf heeft ingeboekt, na en dient de aangifte in.

Er is vandaag een collega jarig! Dit vieren we uiteraard even door om 10.30 uur gezamenlijk een gebakje te eten.

Na het gebak ga je aan de slag met het uitzoeken van de vragenpostenlijst van een klant. Je neemt contact met de klant op om een en ander te overleggen.

Rond 12.00 uur is het tijd voor de lunch en lunch je gezellig met de rest mee.

Na de lunch ga je aan de slag met het voorbereiden van een jaardossier. Natuurlijk krijg je hierbij begeleiding van een collega indien dit nodig is.

Je hebt geconstateerd dat er wat relevante stukken ontbreken in een online administratie en je bespreekt dat met je collega. Eigen initiatieven worden immers op prijs gesteld.

Rond 17.00 uur zit jouw werkdag erop. Tijd voor een borrel beneden in het café. Oh nee, het is helaas nog geen vrijdag.

Heeft de bovenstaande vacature jouw interesse gewekt?

Dan kun je voor nadere informatie contact opnemen met Tim van der Wende, 085-11470701, of solliciteer dan snel door je motivatiebrief en cv te mailen naar info@nibaccountants.nl.

Aquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Neem contact op

We reageren zo spoedig als mogelijk op uw vraag.